Monday 14 January 2013

Sunyi

Asalamualaikum,

7 Minggu sudah berlalu,
Hidupku kosong,
Menantikan sesuatu yang tak akan terjadi,
Adakah ini dugaan Allah S.W.T ?
Atau adakah ini satu mimpi....

Bagai beribu tahun nya aku tidak melihat wajah mereka,
Adakah mereka sihat2 belaka,
Atau adakah mereka ditimpa musibah tampa pengetahuan aku,
Atau mungkin sudah terlepas pergi ke GDA atau ONE LAST TOUR

Semua ini takdir Allah SWT,
kita hanya merancang,
yang menentukan ialah Dia

Wifi,Laptop dan handphone menjadi teman setiaku,
Jikalau bosan singgah ke KipMart sebentar melihat rakan2 ku bekerja,
Semenjak meletakan jawatan di SR,Aku rasa kosong....kosong...kosong...oh~

Ok WOW !
Drama ni sungguh menarik,bolehku selitkan dalam jadual harian ku,
Menghabiskan siang menanti malam,
Subuh berganti Maghrib,
Sememangnya tiada yang menarik dalam hidup aku,

YEAH SPM DAH HABIS !!
Aku berharap benda itu akan berulang,
Selepas apa yang aku telah lalui,
Ingin pulak aku kembalikan waktu semasa zaman persekolahan...
Aku berharap sangat SPM takkan berakhir,buat selamanya

KERANA !!!
Hidupku sunyi tampa sekolah,
Hidupku sunyi tampa rakan,
Hidupku sunyi tampa cikgu,

Titik noktahnya aku SUNYI tampamu :')

No comments:

Post a Comment