Thursday 10 January 2013

Kawan atau Lawan


Asalamualaikum,

Kawan,item paling penting dalam dunia ni yang mesti kita ada,must have lak katakan,but adakah semua yang kita sangka kan kawan itu benar2 kawan kita,atau mereka nie talam dua muka,atau mereka backstabber,atau...okay mana button "backspace" ??

Kawanku,
Jikalau tiada satupun didunia,
Sememangnya mati lemas dalam udara aku didunia ini,

+syair hambar gila+

as usual bangun pagi,bukak contact list,cari sapa yang boleh aku text time lepas SPM nie -,-
"SEKIAN2" alamak die keje lah harini,
"SEKIAN3" hadoiyai die ambik lesen harini
"CIKGU" ahhh nie best text -,-
 *nmpk tak lifeless kehidupan seorang lepasan SPM yang menanam anggur di rumah (menganggur)

LAWAN 

Budak nie lawan gua,yang tersengeh nie,rambut mcm hafiz ku akui,tapi kutu berpuluh2 hadoiyai because of youlah IRFAN oii gua potong rambut pendek,

btw he's my fav cousin,manja dgn gua sorang jer,mintak dukung jer dgn aku,and aku pon bagi kaki HAHAHA

dia akan dapat adik tak lama lagi..raya tahun ni insyaallah keluarlah adik dia,

walau comel mana pon adik kau wahai IRFAN kau tetap dihati gua,

*kalau cute sangat gua beralih lah yer LOL*

No comments:

Post a Comment