Wednesday 16 January 2013

Hani

Asalamualaikum,

Okay just to be clear aku memang kawan yang kadang2 baik kadang2 jahat,itu pendapat aku but pendapat korang,tangapan korang terhadap aku aku tak dapat nak larang and tak tahu.

Untuk sekarang aku cuma lelaki biasa yang duduk rumah,bangun lambat,tolong mak masak,online,tengok TV....dulu lain sekarang lain....no one special in my life right now,just surround my self with closest family members and awesome friends

I have some up's and down's in my life...but that's never the point for me to be unhappy or not enjoying what is happening around me. I'm so gratefull for what I have and thank Allah fir everything...

Mama and Babah antara penyokong padu aku dalam mengharungi liku2 hidup nie,yup and some of my friends to...i'm so happy were are all ok...hoping to get together before the result came out on February....aku ingat korang and korang jangan lupa aku pulak

P/s post ini ditulis,dipostkan melalui phone...ada aps kenelah guna kan...kalau gambar diletakkan ditempat yang salah harap dimaafkan ;)

No comments:

Post a Comment